that feeling inside

Dansken bjöd på grillat igår, lyxhamburgare med massa tillbehör satt fint :)
Kul att träffa Annie och Erik också som jag inte träffat på sjukt länge.
Det blev sent och tänkte att idag skulle jag nog sova länge, men nää.. haha. Innan halv 8 var jag vaken, trots att klockan var nästan 2 innan vi la oss. 
 
Dagen har bestått av mys med min favorit, film, god mat med hans föräldrar, fika på stan osv. Kan inte fatta att om 8 dagar sitter vi på ett plan, påväg till USA. Det kommer bli awesome! :)
 
På träningsfronen har det varit lågt i helgen, men imorgon ska jag ut och springa en hyfsat lång runda tänkte jag, hoppas att kroppen håller för det :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0