Resfeber

Sista natten i Sverige nu då, är allt lite nervös. En månad är länge att vara iväg, på andra sidan jorden med massa timmars skillnad.
Men det ska bli sjukt kul och jag ska få åka med underbara Benjamin :)
Vi kommer få uppleva sjukt mycket tillsammans och det kommer bli en prövning. 

Dagen har spenderats i Ullared där lite småsaker köptes, sen årsmöte med klubben i eftermiddags.
Packat har jag också gjort idag och det har väl gått sådär måste jag erkänna. Det blir nog till att gå igenom allt en gång till imorgon innan jag åker. Haha 

Ikväll kom Matilda och dansken hit och hälsade på utan att säga något, blev så himla glad :D 
Nu är det dags att sova för imorgon börjar äventyret, 4 veckor i USA :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0