Fantastiskt

Livet är så himla bra just nu, det mesta klaffar och allt leker :D

Helgen var kanon, jobbade från 06-21 med 1,5 h paus mellan jobben i fredags, därefter åkte jag till den finaste i Göteborg. Fick mat, potatismos och köttfärssås, spännande kombo måste jag säga men det var gott :) en film och en massa tjöt senare gick vi och la oss.

I lördags blev det en morgorunda i löparskorna, sol och blåsigt men underbart. Vi åt lunch med Benjamins föräldrar på en grekisk restaurang, mycket gott :) på eftermiddagen åkte vi till en sjö, köpte med oss fika och trotsade den kyliga vinden och kröp ner under filtar i gräset. Det var den bästa stunden på länge, 15/3<3 
Kvällen spenderades på biljardpalatset, lite biljard spelades och några öl intogs :)

Sen kom söndagen, klockan ringde 6.30 och det var dags för mig att åka hemåt, hem mot Vasaloppanmälan där jag efter deras strul lyckades få en plats :) resten av dagen spenderades med jobb, fika med släkten, klipp&färgning hos Amanda och mys hos Matilda :D

Nu är jag tillbaka i Växjö igen, tentaplugget är igång men ikväll pausar vi med hockey, heja hv :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0