Bara att bestämma sig

Tentan är skriven, det kändes inte speciellt bra så jag fick mig en tankeställare när jag skrev. Jag måste ta tag i det nu och börja plugga på allvar. Jag kommer börja så fort jag kommer hem från USA. (I USA ska jag försöka plugga så mycket som möjligt, självklart kommer allt annat vara prio ett men ska försöka att hinna med lite plugg också). 
Annars har dagen varit lugn, tentan var ju på eftermiddagen så förmiddagen bestod av en promenad och ja, jag tog det bara lugnt. 
 
Imorgon blir det jobb och sen en utbildning om någonting med hemsidor med klubben. Jag hoppas på att hinna med en löprunda där mellan också :)
 
Åh va jag vill att veckan bara ska gå foooort nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0