Måndag

Mina axlar och skulderblad är fortfarande lite ömma efter helgens tjejvasa, annars är kroppen pigg vilket känns mycket lovande inför kommande helgs vasalopp.
Dagen har spenderats i skolan, började en ny kurs idag som jag för en gångs skull tänker att jag ska hänga med i redan från början (vi får väl se hur det går, det brukar ju gå sådär)..

Fortsatte dagen med en powerwalk i sällskap av Reneé i det fina vårvädret. Annars har det varit rätt lugnt, lite plugg, gjort 8 matlådor och lite småfix..

Jag hoppas det blir som jag önskar, men jag vågar inte hoppas för mycket.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blir nog Lidingö, ett triathlon, några löplopp och toughest. Själv?

2014-03-02 @ 21:52:34
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0