Alldeles för längesen

Hallå på er!
Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag och hade egentligen inte tanken att göra det nu heller. Men efter många fler frågor än jag kunde ana om varför inte inte bloggar eller om jag kommer blogga snart igen så tänkte jag, självklart ska jag göra det :)
Så nu är jag tillbaka och mycket har hänt sen sist jag skrev men jag börjar här och drar inte de veckorna ni inte vet.. 

I skrivandets stund sitter jag på en buss påväg upp mot Mora, med mycket träsmak i rumpan och myror i benen känns det skönt att det bara är två mil kvar nu.
Ikväll blir det lugnt, hämta nummerlappen, besöka vasaloppsmässan, vräka i oss mat och ladda inför morgondagen.

Det är nämligen så att vasaloppsveckan är igång och imorgon är det dags för tjejvasan, starten går kl 9.00, jag startar i led 2 med 2003 på min nummerlapp. Jag är sjukt nervös och vädret verkar inte bli det bästa, men jag håller alla tummar och tår för att pappa lyckats med glidvallan och att jag ska lyckas med fästvallan så att jag har bra skidor :)

Målet är att komma bland de 500 bästa och gärna komma ner på en tid mot 2 h. 

Så, nu vet ni lite iaf och jag lovar att skriva om loppet imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0