Young Wild and Free

Igår blev det plugg för hela slanten, eller iaf ett försök till det. Det gick segt men jag kämpade på rätt bra ändå tyckte jag. 
Körde bror till Anderstorp på kvällen så medan jag väntade på att han skulle bli klar tog jag på min vilodag en promenad. Ja, fanns inte så mycket att se i Anderstorp så det slutade med en fika med Passe, mycket trevligt! :)

Idag var det Växjö och plugg som stod på schemat (ovanligt att jag säger att jag pluggar) haha men tenta på lördag så har inget val. Sjukt sugen på träning var jag och idag hade ju klubben sin gemensamma träning. Då jag slutade sent i Växjö var jag på Stationen i Gnosjö 10 min efter att träningen började. Hade bytt om på tåget så började springa själv eftersom de andra redan gett sig iväg. Nästan hela rundan på 8 km blev ensam, de sista 1,5 km fick jag sällskap av tre snabba killar som ökade mitt tempo rejält sista biten. Sjukt gött! Trevlig tjöt och go fika efter satt inte heller fel. Hade nog inte gett mig ut i höstrusket idag om det inte varit denna träningen. 

One of the hardest decisions you Will ever face in life is choosing whether to walk away or try harder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0