The beginning is allways the hardest

Idag började skolan, riktigt kul att det är igång igen, alla underbara människor och att få en rutin i vardagen igen :)
Var en ganska slapp lektion med repetition från förra terminen, precis vad jag behövde.

Eftermiddagen har bestått av träning, sprang först intervaller och gick en runda sen körde jag ett fittnessfighten pass med Petra. Vi gick en runda, körde styrka, gick en runda och styrka så gjorde vi så 3 gånger. Riktigt duktig var hon, den bilden jag hade målat upp om henne efter hur hon själv beskrev sig stämde inte alls, hon var så mycket starkare och hade mer vilja än jag trodde. Så även om hon ville ge upp, även om hon kallade mig hitler och vad det nu var mer jag var för något så hade hon ändå ett leende på läpparna efter så tror och hoppas inte att hon ångrade passet :)

Resten av kvällen fördrevs med plugg och lite familjemys.

Make yourself proud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0