Stockholm

I onsdag tränades sista passet inför helgen prövning, lätt löpning i 4 km och sen 1 km promenad efter. Benhinnorna kändes men var inte jättefarlig smärta så det kändes inte som något problem. :) därefter har det blivit vila.

Idag skrev jag dugga på morgon -jag klarade den! :D därefter bar det av mot Stockholm med ett härligt gäng. Nu sitter vi i bilen någon mil innan Södertälje och pratar och skrattar, har det allmänt trevligt helt enkelt.

Och så lite tankar inför imorgon, halsen har börjar göra ont vilket jag vet att man inte ska träna med så det är halstabletter och halsduk som gäller nu. Annars känns det bra, sjukt taggad och det ska bli riktigt roligt. Ska bli skönt att klassikern är över sen :)
Mitt mål inför morgondagen är under 3 h på de 30 kilometrarna som ska springas. Vi får se hur det går men jag ska göra allt jag kan för att klara det. :)
Nervositeten har börjat komma och från de mer erfarna i bilen har man fått höra skräckhistorier och varnande ord som inte direkt gör en lugnare. Men tänker lyssna på mig själv imorgon och lägga upp loppet efter hur det känns när jag startar.

Vill ni följa mig imorgon så är mitt startnummer 52414 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0