Singing in the rain

Blev inte så mycket plugg igår, suck! Noll motivation så för ta nya tag imorgon, idag har det blivit lite, varit i Växjö och gjort labb +lite plugg inför tentan på lördag. 

Igår blev det träning, löpning. Pappa hängde med och skulle visa mig lite nya vägar i skogen :) han körde uppvärmning och nedjogg med mig totalt ca 5 km. Där emellan satte han mig på att springa backe, 650 m mätte backen som jag sprang upp och ner, upp och ner till pappas skrik att jag skulle öka farten.
Det var sjukt trötta ben som joggade ner sen efteråt men gött vare! Skönt att ha någon som skriker på en under ett pass :D

Idag är det vilodag och det firar jag med hamburgare, pommes och hockey med Jakob :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0