Peppad

En måndagkväll som denna vill jag först och främst säga tack till alla er som kommenterar och peppar. om det är här, på Facebook, instagram, sms eller i verkligheten TACK! Det är sjukt skönt att höra era ord, det värmer och får mig att vilja träna ännu hårdare, särskilt efter helger som denna då jag inte riktigt är nöjd med min insats.

Dagen har flugit förbi, jag har pluggat, tagit en långfika med Tina, spelat golf med jakob och pluggat lite till :) ska bli skönt att skolan börjar imorgon igen så man kommer in i vardagen, det var ju ett tag sen.

Sommaren har varit helt fantastisk, ni som är trogna läsare vet ju redan mycket av vad jag har haft för mig. Jobbat, Rest runt, träffat nya människor, varit med mina gamla vänner, mina bästa vänner. Ja jag har hittat på en himla massa skoj och är otroligt tacksam för det jag har i livet <3

Nu är det dags att ladda batterierna för en höst fylld med nya, spännande utmaningar. Ser fram emot detta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0