När man mår som bäst

Min pluggdag fick lite längre pauser än beräknat. det började på förmiddagen med att jag skulle ta mig en löprunda, de kändes rätt bra under tiden så tänkte varför inte springa långt? Jag hade ju vätskebältet med mig och det var ju som gjort för det. Tog några små pauser ut med vägen då jag drack och så, men tillslut stannade klockan på 18,5 km när jag var hemma igen. Gött pass! Lyckades dock få en blodblåsa som gör sjuuukt ont -.- haha

Åkte hem, käkade samtidigt som jag pluggade och pluggade rätt hårt ett par timmar. Sen bar det av mot Gnosjö med Petra där ett gymkort införskaffades, tränade kanske en timme på det då :) idag var det dock väldigt tråkigt måste jag erkänna, vet inte om det var motivationen som svek, att jag hade tränat innan, att man nu var mellan fyra väggar eller att övrigt folk i gymmet satt och kollade på oss och kändes väldigt omotiverade till att träna. Ja som sagt det gick inte jättebra, men vi kämpade på bra den stunden vi var där och svettiga blev vi! :D

Nu blir det återigen plugg och så får det bli resten av kvällen! 
Tack för mig, hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0