Måndag

Igår var det dags för träning med klubben igen, 10 km kämpade vi oss igenom. Det var tungt och det gick inte speciellt snabbt men vi gjorde det! :) annars var det bara plugg som gällde igår.

Så måndag idag, En ny vecka är igång och jag är riktigt laddad, tåget försenat på morgonen. Två timmars räkneövningar i skolan och nu är jag påväg hem igen, sitter på ett ännu försenat tåg -.-

Det blir till att åka hem och plugga direkt, mycket i skolan. ikväll ska jag träna med Tomas, backlöpning står på schemat. ska bli riktigt roligt och äntligen ser jag fram emot ett pass :) sen får jag väl åka hem och plugga igen ;) haha usch det är så mycket nu! 

Kroppen hör vad du tänker, håll tankarna positiva under passen så orkar du mer 




Kommentarer
Postat av: Anna

Bra jobbat! Försenade tåg kan dra åt skogen;)

2013-09-09 @ 23:33:47
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Josephine

Du är SÅ duktig!!! Bästa Linnea :)

2013-09-11 @ 22:12:11
URL: http://aliveinyourhands.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0