Måndag

Helgen blev ganska lugn, var i Växjö hela fredagen, skrev dugga (som jag klarade :D) och pluggade inför tentan. Kvällen spenderades hemma, åt med familjen, pluggade och bara tog det lugnt.

Så i lördags var det dags, tentan skulle skrivas, sjukt nervös satte jag mig i bilen som styrde mot Växjö. Efteråt kändes det ändå helt okej, det kändes bra! Så hoppas verkligen jag klarade den nu :) på kvällen träffade jag Jakob en sväng innan jag åkte till Värnamo för pizza och skräckfilm med Matilda och Tomas. Trevlig kväll! 

Igår var det jobb för hela slanten och efter var det dags för den gemensamma träningen igen, hade aldrig gett mig ut och sprungit i regnet om det inte var gemensamt.. 13 km knaprade vi ihop och det var gött efter två vilodagar. Idag ska vi se om jag kan få till ännu ett lite längre pass, får se hur det känns i eftermiddag för nu ska jag plugga igen :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0