Like nobody els

Veckan har flugit förbi och äntligen är det helg!
En kort summering av veckan:
Onsdagen bestod av en lång dag i skolan, direkt till klubbens gemensamma träning på kvällen där vi gemensamt sprang 8 km +uppvärmning och nerjogg så totalt blev det 9,5 hela passet. God fika och trevligt prat efter, roligt !! :)

I torsdags var jag ledig från skolan, det blev istället egen pluggtid, intervallöpning, golf, träning med Petra och lite plugg till.

Och sen igår var det äntligen fredag, som jag längtat! Skolan var seg, men gick endast 3 h så var skönt att komma hem tidigt :) efter 8 km löpning satte jag mig på tåget mot Jönköping, en underbar utekväll med vimmerbytjejerna blev det, sjukt kul. Lyckades förövrigt slarva bort båda mina bankkort inom loppet av två dagar -.- spärrade och nya kommer på torsdag, tummen upp! :) haha

Nu har jag äntligen landat hemma i sängen efter en heldag på jobbet :)
Seeya


Kommentarer
Postat av: Anna

Allt låter underbart, förutom de där med korten :(( ha en fin söndag! Kram

2013-09-08 @ 08:29:08
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0