Heart vs head

Helgen blev kanon, en lugn fredagskväll som följdes av en förmiddag i Växjö med tenta. Den gick nog tyvärr inte så bra men då är det bara att ta nya tag! Tog mig ett pass på rullskidorna när jag kom hem, 20.5 km slutade det på vilket resulterade i en sjuk träningsvärk i armar och axlar :)
Kvällen spenderades på 25*3 års fest för fina Matilda, Sandra och Petra. Student var temat så fick damma av studentmössan och rota fram en vit klänning. Roligt med teman på fester :) det blev en trevlig kväll, ganska sent så söndagen blev seg. En lång promenad på 2 h med Jakob och sen plugg, det var så jag fördrev den.

Idag har det varit plugg konstant hela dagen, äntligen är grupparbetet färdigt och det är dags att börja plugga på nästa tenta som är på tisdag. Inte direkt optimalt att jag ska till Stockholm hela och springa lidingöloppet på lördag, men det får man väl ta ;) haha

Blev ett snabbt ihopslängt inlägg men nu vet ni vad jag har haft för mig iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0