Unbreakble

Efter en lång fredag i Växjö var planen att åka till simhallen med mamma på kvällen. Men efter många om och men blev det inte så, som tur var fick jag med mig Johan till gymmet så sent som 20.00! Haha körde ett pass och det var så skönt att träna! 
När vi kom hem hade mamma gjort egen pizza och det blev familjemys framför fotbollen :)

Idag jobbade jag på förmiddagen, nu inväntar jag Sara för ett pass på rullskidorna, vet varken hur långt eller fort vi ska åka men kul med sällskap på ett pass :) 
Senare i eftermiddag ska jag kolla på innebandy, saknar att spela faktiskt.. Kvällen lämnar jag öppen än så längre, trots allt jobb imorgon också. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0