Mister du en står det tusen åter?

Helgen blev kanon, fredagen spenderades i Värnamo hos Amanda, hemgjord pizza och en väldans massa prat gjorde kvällen perfekt :)

I lördags åkte jag till Vimmerby nästan så fort jag vaknade. Tog en fika på stan, kollade lite affärer och Linda piercade sig. På kvällen blev det film, ett glas vin och gött sällskap. 

Nästan hela söndagen spenderades i äventyrsbadet i Linköping, sjukt roligt, det var Hanna, Lucas, jag och Jonas som drog dit och vi blev alla som barn på nytt. Avslutade med en stund på relaxen, riktigt skönt att sitta i en varm bubbelpool och olika bastu, bara slappna av. Efter en god middag begav vi oss tillbaka till Vimmerby där kvällen intogs med skräckis, massa onyttigt gott och självklart solsidan. :)

En mycket bra helg blev det och igår åkte jag därifrån mot Växjö, uppsatsen lämnades in och förberedelser inför presentationen på torsdag var igång. Har även hunnit med lite tenta plugg inför nästa vecka. 

Efter en träningsfri helg var det sjukt härligt att igår kväll dra på sig löparskorna och springa lite, strax över 7 km stannade klockan på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0