Make it count

Träningsvärk i rumpa och skulderblad idag, inte alls där jag hade tänkt men ja, alltid gött att det känns att man tränat :) 

Just nu sitter vi i bibblan, pluggar eller ja böckerna är öppna men vi spelar luffarschack.. Omotiverad och vet inte vad jag ska plugga på nu, känns som jag gör samma sak hela tiden..  Får hoppas tentan går bra imorgon trots att motivationen inte finns där idag. 

Ikväll blir det mat och skräckis med Matilda och Tomas, :) vilodag idag (bara armhävningarna som ska göras) för imorgon börjar mitt test eller utmaning eller vad jag ska kalla det, har i alla fall tänkt att under november månad komma upp mot mellan 25-30 träningstimmar. Ska ju till Schweiz några dagar nästa vecka så då tror jag inte det kommer bli någon träning. Har inte kollat vad jag har för mängd den nuvarande månaden än men ska göra det. 

What's that?  




Kommentarer
Postat av: Anna

Tack det samma <3 det där ser ändå ganska intressant ut ;) har nog läst den boken känns det som ;) lycka till med plugg och utmaning. Jag saknar min träning. Ska bli skönt att träna imon igen ;) kram

2013-11-01 @ 08:28:40
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0