Lovely

Efter en hård dag med tentaplugg tog jag tåget till Gnosjö och direkt till träningen med klubben. 
Jag visste sedan innan att det skulle bli jobbigt, tungt och hårt. Men att det skulle bli SÅ hårt som det faktiskt blev trodde jag inte.

Det är nog ett av de hårdaste passen jag kört på väldigt länge, innan Lidingö blev det några riktigt tunga pass men idag var det väldigt jobbigt.
Vi började med 3,5 km uppvärmning, löpning i 5.10-5.30 tempo. Därefter tog vi upp stavarna och begav oss mot "ladugårdsbacken" (för er som vet). Vi började springa, intervaller upp med stavarna då, frånskjut. Vi pustade ut några sekunder längst upp och gick sedan ner igen, ingen mer vila där nere utan vi började springa uppåt igen så fort vi kom ner. Detta gjorde vi 12 gånger och armarna brände verkligen! Jag hoppas på sjuk träningsvärk imorgon för detta var ett träningssätt som  jag aldrig tidigare testat. Det var som många gånger redan sagt sjukt jobbigt så tror verkligen att det ger något så kanske ska fortsätta med denna typ av träning, den ger ju ändå två träningar i ett kan man säga både löpning och skidträning.

Nu är det soffläge framför bonde söker fru, sen sängen för imorgon är det sista dagen innan tentan, pluggapluggaplugga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0