Look how they shine for you

Igår blev en lång dag, åkte 5.30 hemifrån, kom hem 20.45. Tentaplugg och sen ett litet besök hos jossan, de har ju skaffat en supersöt hund :)

Idag var det lika tidigt och jag är nu påväg mot Växjö. Ikväll blir det dock inte lika sent, inte av skolans anledning iaf för idag har jag bestämt att jag måste träna, får lägga plugget åt sidan lite för nu har jag sjuk "spring i benen känsla". Det är den gemensamma träningen som står på schemat och backintervall med stavar om jag inte minns helt fel :)

Nu är jag iaf påväg mot några timmar framför böckerna i Växjö, tur man har trevligt sällskap under plugget av Matilda och Renée :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0