It´s not the same without you

Det blev ett tungt löppass, 5 km sprangs på sjukt tunga ben. Men jag sprang mina kilometer och när jag kom hem blev det styrka, köttade på min utmaning. Vet inte om jag sagt det men jag har börjat med en app som ska hjälpa mig att klara 100 armhävningar utan vila. Ska bli spännande att se om det går :) Körde också lite mage, rygg och ben i hopp om att bli lite starkare.

Ja det var nog allt jag hade att skriva, imorgon väntar en lång dag i Växjö - igen, mycket i skolan nu och tentaplugget ger mig fullkomlig panik.. Sen imorgon kväll blir det nog träning med klubben. Vet dock inte om det blir löpning eller rullskidor. Borde nog ta en dag från löpningen med tanke på hur knäna reagerar vid för mycket löpning. Men jag hänger inte med i de andras tempo på rullskidorna så ja, får väl se om jag åker en runda själv eller springer.

Good friends are hard to find, harder to leave and impossible to forget

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack snälla :D
Jag är väldigt nöjd med tanke på allt. Tiden är inget att hänga i julgranen, men är ändå nöjd för jag hade räknat med 2,5-3 timmar ;)
Bra jobbat med träningen och lycka till med tentan, är oxå inne i en tentaperiod :S

2013-10-22 @ 21:56:26
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0