Far from home

Igår körde jag första löppasset efter lidingöloppet, 6 km blev det sen började knäet kännas. Jag valde att sluta springa och gå sista lilla biten tills jag var tillbaka. Smärtan hann aldrig bli den där kraftiga så jag hoppas att det ska gå över med lite stretching nu. För övrigt gick passet väldigt bra, bra tempo och bra sällskap av Tomas :)

När vi var klara gick vi till Matilda, kollade på skräckis och åt glass, godis och popcorn. Mycket bra! Haha

Idag blev det jobb hela dagen, slutade vid 3 för att hinna åka lite rullskidor, skulle blivit en kortare runda men vädret var så fantastiskt att det inte gick låta bli att köra lite extra. 15 km stannade klockan på och det kändes bra, underbart! 
Nu efter en trevlig kväll hos Mattias och Frida väntar sängen och imorgon en lång dag i Växjö.

Tänk på varför du startade, ge inte upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0