Do what you love

Vi körde nästan 11 km på rullskidorna i lördags, Sara och jag. Så fantastiskt väder, bara åkte och njöt! :)

Igår skulle jag kört ett pass till efter jobbet tänkte jag men kämpade mig igenom timmarna på jobbet med sprängande huvudvärk. Så när jag kom hem blev det bara att lägga sig och sova, sov två timmar, sen var det bättre. Kvällen spenderades hos Petra med finaste tjejerna, mat och Bingolotto blev det och jag vann en ny lott :D haha därför blev det ingen träning igår så får se om jag kan få till ett pass i mörkret när jag kommer hem. om jag vågar dvs, händer så mkt skit i Gnosjö nu att jag typ är rädd för att vara ute ensam på kvällen, helt sjukt att man ska behöva vara rädd för att gå ut..

It's in your hands




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0