Do it like a girl

I tisdags sprang jag, utan minsta antydan till smärta i knäna, helt fantastiskt! 5 km blev det och de 2,3 första sprang jag i 4.15-4.22min/km. Riktigt gött!! Nästa säsong ska milen springas under 45 min!

Igår behövde jag inte åka till Växjö så då hade jag tillfälle att planera dagen precis som jag ville. Jag började med 19,5 km rullskidor på morgonen, fick med mig mamma att cykla jämte, skönt med sällskap :)
Därefter blev det plugg och senare på kvällen var det dags för den gemensamma träningen. Jag älskar att komma dit, när man inte kommer frågar folket varför man inte kom och när man kommer dit visar de/vi att det är kul att man är där. Gemenskap! 8 km blev det sprunget och ja kroppen kändes bra trots passet på morgonen :)

Nu är jag påväg mot en låååång dag i Växjö, kommer nog inte hem förrän ca 22 ikväll. Men vad gör det? Det är snart helg och åh va jag längtar efter några dagar ledigt :)

Friends?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0