Baby you light up the world like nobody els

Dagarna har bara gått, rullar på snabbt och inga inlägg har blivit skrivna. 
Träningen har varit dålig, körde 11 km rullskidor idag. Det var första riktiga passet sen lidingöloppet (räknar inte promenader nu), anledningen till att det inte blivit någon träning är för det första att jag blev sjuk efter loppet, redan samma kväll kom förkylningen som blev värre och värre och febern kom. Låg krasslig i början av veckan, sen den andra anledningen var att jag kände att det var skönt att vila lite. Självklart fanns träningssuget i kroppen men kände samtidigt att det var skönt att lägga träningen åt sidan lite.

Istället har det blivit lite plugg, tenta skrevs förra veckan, finsittning i fredags, bowling i lördags, filmmys och annat skoj med vänner. Skönt avbrott helt enkelt :)

Men nu är jag på g igen, passet idag gick bra, kände mig inte supertrött efter så nästa gång blir det antingen längre eller hårdare. 



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack =) Skönt att vara frisk igen. Du har hunnit med en hel del, kul med bowling :D

2013-10-09 @ 10:07:50
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0