Trust

Träningen med klubben i onsdags var pest och pina, såå sjukt jobbigt var det i backen denna gången. Vet inte varför det just denna gången var mycket jobbigare än tidigare liknande pass.
Vi körde först ett par km bara löpning som uppvärmning, sen kom vi till backen, körde 12 intervaller upp och gick ner mellan varje. Pulsen höjs så man tror att hjärtat ska hoppa ut ur kroppen vissa gånger. På kvällen kom Jakob förbi med en födelsedagspressent, en superfin lampa som ni ser nedan :)

Igår vaknade jag med sjuk träningsvärk i skulderbladen så antagligen gav det något iaf. Därför blev det en vilodag igår, var i Växjö först och sen träffade jag Matilda och senare hämtade jag en soffa :)

Nu väntar jag på att klockan ska slå 9.00 så jag kan kolla på lägenheten som jag ska flytta in i senast på måndag, börjar bli nervös nu. Jag har inte ens sett den tidigare och jag kanske flyttar in i den redan i eftermiddag.. Haha papperna är iaf påskrivna sedan någon månad tillbaka, tyck att jag är konstig men ah, dessa lägenheter ser i princip likadana ut och har en liknande standard, det är en studentlägenhet på campus i Växjö, så nära och bra till skolan och svåra att få. Man får ta det man får helt enkelt, jag hoppas det är rätt beslut även om känslorna är blandade just nu.

Man rår inte för hur man känner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0