Someday

Blev en mil på rullskidorna på morgonen, fick ta några små pauser och bara stanna, inte för att jag var trött egentligen utan för motivationen inte finns där. Jag tycker det är så tråkigt att träna för tillfället, dagarna är gråa och trista, det blir mörkt tidigt, det är kallt och jag märker ingen skillnad. Det är nog den största anledningen till att jag tycker träningen är så tråkig, jag behöver se lite resultat nu.

Annars har dagen bestått av plugga, nu slötittar jag på one tree Hill. Ikväll blir det ett träningspass med klubben, tror det blir intervaller med stavar i backe, det typiska onsdagspasset. Snart är det slut på dem och det känns väldigt tråkigt.. 

Även fast låten är slut behöver man inte sluta gilla musiken 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack, men njae. Inte så tränad nu. Blir inte mkt löpning, grr!
Hoppas motivationen kommer tillbaka. Det är jobbigt när man vill och de inte blis om man vill. Hejja dig! du är grym!

2013-11-28 @ 09:11:07
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0