Schweiz

Schweiz var kanon, allt gick bra med tåg, flyg och så, förutom att tåget var försenat på hemvägen men det löste sig. 

Jag kom ner på torsdagseftermiddagen, då hämtade Fatima mig på flygplatsen. Haha vilket bök det var innan vi hittade varandra! På kvällen åt vi middag med familjen sen såg vi bara en film och tog det lugnt.

Fatima jobbade på fredagen så då passade jag på att springa ett pass i backarna, sjukt jobbigt !! Haha sen var jag med henne när hon tog hand om flickan, tog henne till skolan och fixade mat och sånt. Sen på em/kvällen visade hon mig  runt i byn där hon bodde. Ett litet mysigt samhälle utanför lusanne.

På lördagen skulle vi sova ut, det gick väl sådär kan man ju säga.. Haha när tanken var att klockan skulle ringa satt vi redan på ett tåg in mot en större stan, lusanne. Där inne kollade vi i ett kapell, gick på stan, åt på en god restaurang, var vid en sjö flera timmar och bara var, sjukt gött :) och lite sånt mys hann vi med :) sen åkte vi tillbaka för att byta om och fixa oss inför kvällen, det blev en hård kväll med utgång i lusanne. Sjukt roligt och en massa folk var det! Innan vi var hemma och i säng var klockan över 6 på morgonen. Eftersom jag gick upp strax efter 8 sen för att packa ihop mina saker och så innan det var dags för mig att åka mot flygplatsen blev det en tröttsam dag! Sov en timme på flyget men inte mer än så, tänkte sova på tåget hem från Köpenhamn också men på burgerking på flygplatsen träffade jag ett äldre par som började prata med mig och det föll sig naturligt att vi tog sällskap även på tåget då de skulle på samma håll. I Värnamo sen stod pappa på perrongen och väntade på mig, så var jag hemma igen efter en fantastiskt bra och rolig helg :) nu är det snart bara en månad kvar sen kommer hon hem <3

Dagarna efter har varit jobbiga, med tanke på mina sovtimmar i helgen och att jag gått upp vid 5, lagt mig vid 22-23 så är jag rätt sliten nu. Men ja, tenta på lördag så måste kämpa fram tills dess.
Träningen som blivit av sen jag kom hem är 10 km löpning och en timme intervaller med stavar i backe. Igår blev det vila och då blev det film och mat med fina vänner :)

Change the game, don't let the game change you 
Backarna jag sprang upp och nedför i Schweiz 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0