It's on

November är här och denna månad ska jag förhoppningsvis skrapa ihop många timmar till träningsdagboken :)

Började idag efter tentan, som för övrigt kändes väldigt bra med 23 km på rullskidorna, riktigt härligt pass med fint väder, sol och vindstilla. Det kunde jag inte tro först, kom hem efter tentan, åt och kollade ut, spö regn, det verkligen öste ner och motivationen sjönk. Var så sjukt trött att jag gick och la mig, sov en halvtimme och drog sedan på mig träningskläderna. När jag kollade ut då så sken solen, perfekt :) det blev ett härlig pass och jag lyckades hålla motivationen uppe hela tiden, jag körde på bra och det gick riktigt bra, underbar känsla :)

Imorgon är tanken att jag ska hinna med ett pass på förmiddagen, sen födelsedagsmiddag för bror och därefter halloweenfest. 

Nu blir det i alla fall sängen, det tar på krafterna att gå upp vid 5 varje morgon och vara igång hela dagarna, tur att tentaperioden är över för denna gången.

Godnatt mina fina :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0