Inte alltid som planerat

Min tänkta sovmorgon i lördags slutade i att jag vaknade halv 8 och var pigg, efter en liten suck gick jag upp. Det visade sig att mamma skulle åka till reftele och tända ljus på graven så jag tänkte att jag drar på mig rullskidorna, åker en ny väg och åker så långt jag hinner innan hon plockar upp mig på vägen. 14 km kom jag och det var riktigt skönt sådär på morgonen. 
Tände ljus för både mormor och morfar, farmor och farfar, så mysigt på kyrkogårdarna nu när det brinner så mycket ljus.

På eftermiddagen styrde bilen mot Vimmerby, halloweenfest väntade, det blev en helt okej kväll, en seg söndag som mestadels spenderades i soffan. Solsidanmys med Hanna Linda och Jonas på kvällen blev mycket trevligt, bra avslut på helgen. 

Idag började en ny kurs,handelsrätt, grundkurs. Intressant men det lockar inte att läsa lagboken! Haha
Det blev en seg dag och mitt humör var inte på topp, många tankar snurrade och när jag kom hem fann jag bara en lösning -jag måste träna. Tog bilen till töllstorp, värmde upp med 3 km löpning, därefter rök skidstavarna fram och 10 intervaller i ladugårdsbacken avklarades. Efteråt mådde jag mycket bättre, piggare och gladare, otroligt härligt :)

Nu väntar sängen, längtar sjukt mycket till helgen redan!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0