Feeling my way through the darkness

Onsdagen är gången och ja det som har varit riktigt bra hände ikväll, en riktigt bra träning med grabbarna i klubben, löpning och intervaller med stavar blev det och efter en timme var vi nog alla lika trötta. Fick höra att jag såg stark ut i löpningen vilket var mycket inspirerande då jag själv kände mig som en elefant..

Fick bli en snabb dusch och en snabb vända hem för att få i mig lite mat innan bilen styrde mot Hillerstorp där ett glatt gäng bestående av Jakob, Pär, Frida och Mattias väntade. Bonde söker fru på tv och prat och skratt i pauserna blev en lyckad kväll.

Imorgon drar jag mot Fatima och Schweiz ett par dagar, ska bli underbart att träffa henne och prata på riktigt, slippa Skype som bara hackar och krånglar. Skönt att man kan vara så bra vänner trots att man är så långt ifrån varandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0