Dansa dansa rör på hela kroppen

Träningen de senaste dagarna har mest bestått av löpning, lite rullskidor:
Onsdags-träning med klubben, löpning med stavar i backe
Torsdags-löpning
Fredags-löpning 
Lördags-löpning med Linus som sällskap
Söndags-rullskidor med Marcus tills min ena stav gick sönder så fick vända och försöka ta mig tillbaka med hjälp av en hel och en defekt stav, det gick men inte  så mycket träning av det. Tog istället mammas promenad stavar och gick en runda.
Måndag-kort rullskidspass med sjuk träningsvärk i rygg och armar, antagligen från stavgången. Haha
Idag blir det vila :)

Annars har veckan rullat på, jag har träffat fina vänner, Bowlat, spelat bingolotto, varit på Ikea, blivit bjuden på middag av Annie,
Sjukt längesen jag träffade henne så vi hade mycket att prata om. :)

Nu är jag på tåget, påväg hem från Växjö, ska nog stanna i Värnamo och se en film innan jag åker vidare mot Gnosjö :)

Nu är det inte många dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0