Blött

Dagen har bestått av plugg, fixat mat och tagit det rätt lugnt. I eftermiddag bestämde jag mig för att träna, solen sken och det såg ut att vara en fantastisk dag. Jag la mig och sov en halvtimme först för att bli lite piggare innan jag gav mig ut. 
När jag väl var ute och stod där på rullskidorna märkte jag att det blåste rätt mycket, det blev en jobbig resa första halvan innan jag vände och hoppades på en behagligare resa hem igen. Då kom regnet, det öste ner, verkligen öste och jag suckade. Körde på bra i slutet, jag frös och var dyngsur när jag kom tillbaka till bilen med 17 km i bagaget, gött!
Blev en lång, varm dusch och nu är jag återhämtad igen, ligger i soffan och kikar på Sverige-Nigeria och tänker att jag borde plugga lite till.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0