Vila är bra.. Ibland

Har varit alldeles för trött och opepp på träning senaste dagarna så har faktiskt inte blivit mer än promenader de två senaste dagarna :)
Idag har det dessutom varit as gött väder så jobbade först sen lunch, glass och häng med Jakob :)
Drog med mig Amanda till Gislaved ikväll där vi fick se dem besegra Västervik och Andreas fick pris för bästa spelare!

Och de som jag innerst inne trodde skulle hända kommer att hända, trots att jag bestämde att jag inte skulle befinna mig i Göteborg på göteborgsvarvet visar det sig nu att jag kommer göra det. Andreas skulle köra en killkompis dit så då fick jag hänga på och varför inte starta och testa då liksom? Haha typiskt mig, men ja jag har intalat mig själv att jag SKA kliva av OM jag får ont i knäet, inte värt att riskera en hel sommar med massa underbar träning för att springa ett lopp. Så vi får se hur det går, nu måste jag iaf sova, slängde ihop lite mat nu vid halv 11, behövde få i mig något inför morgondagens utmaning.

Så, håll gärna en tumme eller två för mig imorgon :) för er som vill följa mig, jag kan inte startnumret nu men Linnea park, led 9 start 14.15 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0