Time to let go

Fredagen passerade med jobb och grillning med fina vänner på kvällen, sjukt trevligt :)

Igår tog jag en vilodag från träningen, kände att jag behövde det :) istället blev det lite städ och fix i lägenheten och sen en liten dejt med mina fina tjejer innan jag intog soffan och serie halva natten :)

Idag vaknade en sjukt sliten tjej, för lite sömn flera dagar visar sig någon gång, men upp kom jag och direkt i löparskorna och sprang en runda, 15 min blev det, sen fick jag små känningar i knäet vilket gjorde att jag inte ville fortsätta så gick 15 min som nedvarvning. När jag kom hem slängde jag i mig en banan och hoppade upp på cykeln mot Laila, 38 km plågade vi oss igenom, ja både hennes och mina ben var sega och ingen var riktigt pepp men vi gjorde det ändå och efteråt kändes det sjukt bra :) kvällen avslutades hos Martin med Bingolotto, grillning och Johan Falk, perfekt! :)

Blir förresten inget göteborgsvarv, har bestämt mig nu. Känner att det känns onödigt att starta när jag redan innan vet att chansen att jag kommer till mål utan smärta inte är stor och jag vet vilken tävlingsmänniska jag är så jag vet inte om jag skulle bryta om jag fick ont så bäst att inte starta. Inte långt kvar till Vättern nu heller så måste kämpa för det!!

Nobody Said it was easy, no one ever said it would be this hard


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack =) Det är 11 pass inplanerade med en ledig dag :D
Cykling, styrka, simning och löpning :P
Jag hoppas ditt knä ska bli bättre, det är tråkigt när något sånt händer :( Kramar till dig <3

2013-05-13 @ 08:43:37
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Anna

Hej :) jag försöker hitta kommentaren där du skrev vad du brukar cykla :) var var de nu igen?:) jag behöver en ny runda att cykla, hehe! Kram

2013-05-13 @ 22:10:07
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0