Tävlingsdag

Wohoo :D senaste dagarna har bestått av fina vänner, löpning, fotboll, plugg, plugg, tenta skrivning (som jag är helt säker att jag kuggade på, skrev inte ens på tillräckligt många frågor för att bli godkänd! Haha).
Igår överraskade vi Amanda med paket, blommor och fika på hennes stora dag :) på kvällen var det inflyttningsfest, tog det lugnt för idag är det tävling !! :D

Växjöloppet, en mil, har inte sprungit en mil sen i oktober förra året så får se hur det går.. Mitt mål är iaf 55 min men spelar egentligen ingen roll, känner att med tanke på min träningstid och mina km i benen så är jag glad om jag kommer runt. Vi ska köra motorcykel ner, kuuuul :D så vi hörs senare idag :)

Pusselipuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0