My way home is through you

Två långa dagar har passerat, skola, plugg, jobb och idag kvalitetstid med familjen :)
Gav mig ut på en löprunda vid 22 igår, riktigt skönt var det ute, varmt och man kunde springa i shorts och t-shirts trots att det nästan var natt. Sprang 20 min och tog en power Walk 20 min, skönt! Har läst om löparknä, springa korta rundor, stretcha mycket, undvika nedförsbackar så ja igår funkade det utan smärta och även idag då jag drog ut bror min i skogen, en härlig 35 min tur i skogen på stigar blev det, underbart :D

Nu väntar sängen snart för imorgon är det jobb igen :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag få nöta sadel nu helt enkelt, hehe! Jag ger mig inte. Så där dåligt ska jag bara inte cykla :/ vi har kollar kedjan igår och basse tyckte den såg fin ut. Tycker det är riktigt märkligt :/ kramar

2013-05-10 @ 07:44:05
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0