Måndag

Måndagar brukar inte vara mina favoritdagar men idag har det varit en bra dag, en dag i Växjö, plugget har gått bra :)

När jag kom hem gick jag och Jennie en runda, köpte en glass och pratade av oss lite, fina vännen <3
Fortsatte sedan mitt plugg på balkongen i bikini och solen brände, tyvärr får jag ju inte så mycket färg men gött var det!

Det blev en paus i plugget med 35 km cykling med Laila, kan man inte springa får man roa sig med annat och idag var det faktiskt ganska roligt, sjukt fint väder och vi kunde bara trampa och njuta :) 1 h och 12 min var vi ute. Knäet känns inte när jag går längre, inte ens i trappor så hoppas det inte gör det när jag springer nästa gång heller, men några dagar till får det nog bli rehab och annan träning som inte belastar så mycket :)

Ikväll har det blivit plugg med hockey i bakgrunden, böckerna lades ner ganska snabbt ;) haha

Sometimes you just have to pick yourself up and carry on


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är grym! Jag är glad om jag cyklar 25 km på 1 h 15 min. Vi ska nog inte cykla ihop. Kommer dra ner sitt tempo rejält :/

2013-05-08 @ 20:37:28
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0