Måndag

Kände verkligen inte för skola idag så jag stannade hemma, fått mycket gjort, pluggat, fikat med mamma, plockat iordning, tvättat och fikat med Linda :)

Ikväll skulle jag cyklat men kände verkligen inte för det heller och då skrev Josephine och frågade om jag inte ville ta en promenad och självklart ville jag det, vi gick runt osudden, sen sprang jag en liten stund och sen efter ett besök hos Johanna oc Christoffer, en promenad hem och matlagning ligger jag i soffan och är ganska nöjd med dagen ändå.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin dag du fick :D
De blåste något så kopiöst när jag cyklade igår :(
Jag vet inte riktigt vilken runda du menar :S
JAg kan inte cykla med dig i dagsläget, dels är cykeln paj och du har alldeles för högt tempo för mig :/ En kille ska kika på cykeln idag så när jag cyklat in mig lite bättre(typ denna veckan) så får jag hoppas vi kan ta en tur :D kramar

2013-05-14 @ 16:34:33
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0