Love life

Somnade på tåget, sov hela vägen hem, sjukt skönt så sen var jag redo för cykling. 43 km blev det till nissafors och fina Anna, riktigt gött väder så blev en skön runda :)
Blev bjuden på mat, håret färgades och bikinin rök på och vi låg och njöt i solen innan hon körde hem mig (nej jag orkade inte cykla tillbaka och så var bestämt sen innan ;) ) haha tog en runda till Ica, köpte glass, maränger, kolasås och bananer, åkte till mig och satt på balkongen till 9, underbart! Älskar att sommaren är påväg!!
Nu är det film i soffan innan sängen väntar.

Hoppas ni haft en lika underbar dag som jag har!! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart, jag hoppas komma ut på en tur imorgon :) kram

2013-05-07 @ 23:08:36
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0