Helg?

Tävlingen i onsdags gick bra, eller jag är nöjd att jag kom i mål och jag ska tillbaka till formen jag var innan :) tiden blev strax över 52 min på milen, 52.08 tror jag det var. Och det kändes bra :) första milen för i år och första milen efter skadan :)

Annars har veckan rullat på med plugg, Växjö, jobb och klippning :) nu har jag 2,5 h kvar med jobb sen tar jag helg :)

Imorgon blir det nog tävling igen tror jag, Värnamo kvartsmarathon, 10,5 km så har ni inget för er så ut och heja, finns inget mer motiverande än publik som skriker och hejar på en :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Wow, du är så jäkla grym. Känns som om jag inte kommer att kunna springa med dig. Du är ju en hel kilometer före mig ;) kram

2013-05-03 @ 21:28:27
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0