Bryt ihop och kom igen? En gång till

Tävlingen gick väl hmm bra egentligen förutom att knäet de sista kilometrarna gjorde ont, aldrig så ont som tidigare men en konstig känsla som gjorde ont varje gång jag tryckte ifrån.
Jag kunde jogga de sista kilometrarna men det gick inte fort, kom in på 57 min.

Nu har jag något sjukt ont och att gå i trappor är rena plågan! Hoppas det kan gå över snabbt nu!!! Så att det inte är skadan som är framme igen :( någon som har ett tips om löparknä?

Har sett min älskade Andreas spela match nu, de förlorade men han spelade riktigt, riktigt bra!! Ikväll kommer Amanda och Petra hit och ska grilla lite :))


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas hoppas knäet blir bättre fort.
GBGvarvet är jag inte tränad inför :/ jobbar den dagen oxå tyvärr :( kram

2013-05-06 @ 09:34:31
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0