When the light touches my skin

Började morgonen med ett spinningpass med bästa Jennie, underbart att starta dagen så!
Den fortsatte bra med ett par timmar i Växjö, skrev klart vår rapport så nu ska den bara lämnas in också, hämtade ut en godkänd tenta och slutade tidigare än jag hade räknat med :D

Hem för att snabbt byta om, slängde i mig 2 knäckebröd och sen kom Jakob och hämtade mig och det bar av mot Jönköping och hockey, tyvärr gick det inte Hvs väg idag och de är utslagna för denna säsongen. :/
Ett besök på Max hann vi också med, gött! :)

Nu väntar sängen för imorgon ryktas det om ett mördarpass med Jennie och Anna, får se va de har klutat ihop för något :) måste plugga också, tenta på tisdag men motivationen är verkligen noll :/

"Jag hoppas du är nöjd över hur det har blivit"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0