Tentaplugg

Hade en awesome lördagkväll, sjukt kul på alla fronter. Petra fick mig verkligen att tända till på förfesten och ja prat och skratt förgyllde hela kvällen, underbart! :)

Igår var det lugnt, kollade kulltorp-bor och bara slappade. Idag är det tentaplugg delux som har gäller, tenta imorgon. körde ett snabbt benpass på gymmet innan, knappt någon vila mellan övningarna bara för att jag skulle komma hem och plugga så fort som möjligt. Men självklart är det punka på min cykel när jag skulle hem därifrån så fick gå genom hela stan.. Haha ett projekt för pappa där :) hade en dejt på Skype med Fatima innan, kan inte fatta att du varit borta flera månader nu men kommer hem på onsdag !! :D
Nähä, dags att fortsätta att läsa om regressioner och tabeller. ;p


Kommentarer
Postat av: Petra

Linnea goes wild! Grymt kul hade vi haha :D

2013-03-25 @ 16:54:46
Postat av: Anna

Härligt med trevliga lördagar, gillas :D
Jag försöker gå i rask takt innan jag springer ut, men det blir man ju inte supervarm på. Så kanske få se till att värma upp lite bättre :D Jag har nog inte sprungit ett pass ute detta året så även de långa har blivit på bandet. Tur jag har tv som vän :P Lycka till på tentan!
Kramar

2013-03-25 @ 20:35:20
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0