Skadefri äntligen?

Halsen ömmar, trots det var det ju idag jag skulle testa mitt knä efter rehaben jag kört ett par veckor nu.
Sprang inte långt, inte fort men knäet höll, det gjorde inte ont alls och känslan var underbar! Solen sken och jag log. Jag älskar att springa!

Nu håller jag alla tummar jag har att det ska vara bra så vi inte behöver gå vidare med nya behandlingar. Men nu ska halsen bli bra först, inte bra att träna med halsont!! Sen blir det att börja träna löpning och cykling :) är ju anmäld till göteborgsvarvet 18 maj, får se om det blir något med det, håller knäet så springer jag! :)

Kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Saras Träningsblogg

Va roligt hoppas knät håller!! Ska också springa gbgvarvet och ska påbörja klassikern i sommar!! skoj :)

2013-03-07 @ 17:07:43
URL: http://monch.blogg.se
Postat av: Anna

Underbart, hoppas det flyter på nu. Kramar

2013-03-09 @ 21:13:59
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0