Påskhelg

Nu är det dags att åka hem från en bra dag i skolan, ny kurs är igång och det känns faktiskt väldigt bra, kursen verkar väldigt intressant och ska bli första kursen jag verkligen tycker ska bli kul. Dock är den stor, mycket kurslitteratur att läsa men det känns inte så jobbigt när det är intressant, hoppas denna känslan håller i sig :)

Nu tar jag iaf helg och inte dumt att det är påsk så lite extra dagar ledigt sitter inte fel :)

Ska ta en fika med soffan så fort jag kommer till Värnamo och sen blir det middag med Andreas familj :) blir en vilodag idag, hinner för det första inte med någon träning idag så det passar ju bra och halsen känns inte helt 100 heller.
Imorgon kanske jag till Ullared, men har inte bestämt min än. Behöver inget men det är ju alltid kul att åka dit! Haha

Trevligt sällskap på tåget också :D dagen kan bara bli sämre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0