Onsdag

Igår blev en vilodag, träningsvärken i min ben sitter kvar sen i söndags och jag har aldrig varit med om något liknande tidigare! Haha

Blev en tur till Ikea med fina Jennie igår, köpte lite nya grejer till lägenheten och snart så blir den nog som vi har tänkt oss :)
På kvällen kom Amanda och Petra hit för lite mys, åt våfflor och bara tjötade. Skönt att bara vara :)

Idag står plugg plugg plugg på schemat, tog en tripp till gymmet innan och köttade bröst och biceps, var knappt en människa på gymmet så kunde köra vilka övningar jag ville och använda vilka maskiner jag ville utan att behöva vänta :) imorgon är det spinning som gäller så hoppas träningsvärken börjar lägga sig då! Haha helt sjukt va ont jag har! :)

Nähä, dags att återgå till studierna
Tjohoo


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag är alltid lite förvirrad. Den 25 är på månadag, fniss!
Om inte träningsvärken försvunnit så är de gött att gå på spinning och röra på benen :D
De där såg inte speciellt lätt ut :S Många kramar

2013-03-20 @ 21:02:50
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0