Onsdag

Skönt med en dag utan plugg att tänka på! Sov tills jag vaknade utan klocka, 8.40(!) längesen jag kunde sova så länge :s skönt !! Haha gick upp och gjorde frukost och startade dagen.
En sväng till gymmet, lite ärenden sprang jag på stan innan det var dags att åka hem, städa och dona, la mig i soffan en stund innan Passe och Matilda kom hit för att äta samt hjälpa oss att sätt upp lite hyllor och så, tack för hjälpen :))
Fina vänner!

Imorgon börjar en ny kurs i Växjö, redovisning och jag ser fram emot det :D det blir en heldag där, kommer hem vid 4, träffa Sofia och sen middag med Andreas familj, blir nog en bra dag det också :)

Nu, -soffan -film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0