only hate the road when you missing home

Sjuklingen pratar! haha halsen ömmar, näsan rinner, svettas och fryser om vartannat och idag gick mitt öga inte att öppna, seriöst det var ihop klibbat, var tvungen att använda händerna för att få upp det. Som att det var klister typ, as konstigt! haha Vill bara träna! Har inte så mycket att skriva här annars! haha igår var jag i Växjö hela dagen, när jag kom hem möttes jag av 10 cm snö :O WTF! Jag som trodde våren var påväg när jag hämtade cykeln och allt, men den får nog vänta ett tag verkar det som. haha

Jag och Andreas skulle haft hockeykväll med pizza igår, jag planerna gick som smort, vi hämtade pizza men när vi kom hem så upptäcker vi att vår kanal 9 där hockeyn visades inte funkar, vi hittade den inte i vår tablå? Aja, pizzan var god och vi fick kolla på Arsenal-Bayern munchen istället, men ska jag vara ärlig så satt jag bara framför datorn och redigerade bilder och lyssnade på fotbollen :) haha Blev en bra kväll ändå <3

Dags att börja plugga då...
Ha en fin dag där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0